Saturday 18 September 2010

Tallbarr

8 comments:

Mia`s Foto said...

Åh vad jag vill ordentlig, riktig kamera så jag kan lära mig att ta ännu finare bilder!

Mia`s Foto said...

Ja just det i sommras på Åland fanns denna tallegren.

B i r g i t t a said...

Så mjuka sköna nyanser du fått i denna bilden :)

Mia`s Foto said...

Tack!

Cindy said...

The photos here are gorgeous. Thanks for sharing. I look forward to visiting again. Cindy

Marie said...

Mia. Du behöver inte ha en "riktig" kamera. En dyr skapelse med överdådiga funktoner. Det handlar väldigt mycket om hur du ser och tolkar dina motiv. Vinkklar och ljus. Hur du komponerar dina bilder. Jag tycker du är på god väg och bjuder oss på riktigt fina bilder :-)

Mia`s Foto said...

Åh Marie vad glad jag blir Tack!

Aina Ejresund said...

Vackra färger och fint fotat!